2008年11月10日星期一

知道個仔有冇同個女仔同床

有一名大學學生 叫 阿明
佢係住學校個d宿舍ge
咁宿舍入面呢 就得佢一個姐
而佢隔離房就住左一個女仔ge
咁佢地兩個ge感情都好好

有一日
阿明ge阿媽 寄信黎
"阿仔 聽日我會黎宿舍到同你食飯丫 你安排一下啦"

咁之後呢 阿明就安排好曬 叫埋佢隔離房個個女仔一齊食飯
個晚
佢地係女個間房叫左外賣食
阿明個媽媽見到佢兩個 眼神都有d唔同左
阿明都細細聲同佢阿媽講
"我地兩個無野家 你咪咁睇住人啦"

咁食完餐飯啦
阿明就送左佢媽媽走
但係個個女仔話啦
"我唔見左隻匙羹丫"

第二日 阿明寫返信比佢阿媽
"阿媽丫 我都知你對我好好 不過我真係同個個女仔無野家
你係懷疑ge 都唔洗拎左佢隻匙羹丫
咁樣好失禮家...... 你快d拎返返黎啦..."

再之後一日 阿媽回信
"阿仔 你唔好以為我傻先得家
如果個女仔唔係同你一齊訓
佢應該知道隻匙羹其實係放左係佢張床到 :) "

没有评论: