2008年11月16日星期日

女仔講粗口記....

有一日,有一個女仔去告解,
個女仔同神父講: “神父,我講左粗口....”
神父話: “講左乜...??”
女仔話:“含x剷....”
神父話:“唔係好大件事姐....點解要講啊??”
女仔話: “有人錫左我一啖...”,
然後神父就錫左一啖,奸笑話: “係咪咁??”女仔點點頭...
神父話:”咁都唔可以講粗口ga wor!”
女仔話: “佢除左我D衫,摸我.....”
神父就除左佢D衫,摸佢..微笑話“係咪咁??”女仔又點點頭...
神父話“但係咁都唔可以講粗口ga wor!”
女仔話“佢姦左我.....”
神父就姦左佢,淫笑話: “咁??”女仔又點點頭...
神父話:”但係咁都未可以講粗口ga wor!”
女仔話:“佢有AIDS(愛滋)...”
神父話:”含x剷!!”

没有评论: